I made this widget at MyFlashFetish.com.


Balik Raye Punya Pasal~

Arinih 20/1/2011,tarikh na blik cuti ry cine la konon..tp mcam2 kesah ktrang sume nih..aku,wak ngan farid excted gler na blik umah..kononnye sbb ktrang blek umah kli nih free je..lec ktrang yg bwak,,baik btol..kwan2 aku yg len pon blik arinih gak.,tp yg geng ngan aku blik kol 7 pg td..style blik ta dtg klas..huhu..ajim ngan poji frust menonggeng sbb ta dpt blek,,ajim pon 1 dgil,,ajak balek tamo ikut plak..kononnye segan laa..ta pape aa..tp sudahnye ajim balek gak umah poji n secara automatiknye poji pon excted gler la na blek,..tmbh excted sbb dorang pon nek free ngan ayen aka balak nina..untung btol..ika blik uma faraa..tah ape jd la kat dorang uh..humm..tape,,len kli aku plak ikut dorang..ain plak mengadu ngan aku,,die kne dok ngan dak yg die ta brape na ske & agak mnyampah la jgak,,tp na wat cne,kne pkse gak blek ngan die..kesian kaw ain hana..hahahaha..atin cam bese la die,,uma sejengkal je..stgah jam je da smpai aku rse la kan..humm..ok,skang na cter pasal ktrang yg blek ngan c.aisha plak..ktrng grak drpd poli kol 7sengah centu,,dengan harapan smpai pahang lam tgah hari..skali tga jalan2,,wak dengan konfidennye suh pg Gambang lalu Gerik..mmg agak plik,,tp ktrang diamkan aje,,sbb mmg tataw jlan pon..sudahnye SESAT~!!humm..patah blek plak..smpai da than sgt,,farid sggop gi bkak peta dunia kat google..lawak pon ade..haih..na wat cne,,bkan ngeri kte..pastu da jmpe jlan,,ktrang pon beria2 laa ikut jalan uh tekun gler..then last2 smpai kat Genting plak...ktrang excted gler kot..ta dpat msuk,,dpt lalu dpan 2 pon jd laa..asalkan ade bukti..cehh..tapape aa..sudahnye harapan ktrang na smpai umah lam ptng uh,,bertuka jd mlam.gelap gelita plak uh,,tpat pkol 12 mlam aku smpai umah..ta bley bla btol..hummmm..mke msg2 da toye abes da,,smpai sume terdiam sbb pnat sgt..bile pk2 blek,,lwak pon ade..humm..tah laa..tp tape,,bnde tuh boley jdkan 1 kngan tok aku ngan mmbe2..pasni da tade mse da na jlan sme2 gi..huhuhu..nothing to story la kot..2 je lu..pnjg sgt nih.. &mate pon da kuyu gler than ngantok smate2 na update bende nih..haha..kbye~~!

No comments: