I made this widget at MyFlashFetish.com.


Suhana vs Ridwan

Eh hye !lame giler ta update blog nih..huhu..da lme ta bukak blog sampai lupe password blog akuh.hee..aku na cter bende hepy nih..ermm..lpas 2 tahun 'single',,bar-baru nih ade sorang mamat ni da bukak pintu hati aku tok die..humm..skang ni aku da mula sayang kat die..skang ni die buat aku percaye blik sayang dan rindu tu ape..aku kenal ngan die pon melalui kawan aku jugak,,dan dalam mase yang same kawan aku tu pon kawan baik die jugak..
Yang kat bawah ni die la..sweet je die nih senyum..haishh..senyum die tu yang wat aku cair kat die..;)
Gambar bawah ni 1st tyme aku jumpe die..Ktrang pegi dating kat putrajaya hari sabtu tgah hari smpai malam..haha..sweet sangat hari tu..memang payah na lupekan..:)


nama die :Muhammad Ridwan b Hassan
Umur die :21 tahun
23/2/2012
khamis @ 8.55 pm

wan : sue sudi tak jadi couple wan?wan dan mula sayang kat sue.
sue :(malu kot)..erm..ok,saya Nur Suhana terima awak sebagai pakwe saya dan akan ikhlas sayang awak sepenuh hati saya.:)
wan :saya Muhammad Ridwan terima awak sebagai makwe saya dan berjanji akan bagi semua kasih sayang saya pada awak dengan sepenuh hati saya.

sweet x??haishh..mne ta sebak dengar die cakap centu kan,,..

ayat-ayat manis die :
'wan serahkan semua kasih sayang wan kat sue sepenuh hati wan..wan takkan sia2kan cinta wan kat sue...sue pegang janji2 wan ni keyh?..'

Harap sangat hubungan yang terjalin ni akan perpanjangan dan kekal smpai bila2..sue akan cuba jaga n sayangkan wan macam mana wan sayangkan sue..Harap perhubungan ni atas dasar kepercayaan dan kejujuran masing-masing.amin...:)



No comments: