I made this widget at MyFlashFetish.com.


hyep,,lme ta update blog..:) kali ni aku juz na share pasal dak kelas aku merangkap kawan baik aku jgak laa..humm..aku stat rapat ngan die tyme sem lpas..tu pon stat betol2 rapat,,tyme na abeh sem..tyme tu la bru mkan same2,outing same2,malam2 lepak same2 kat kafe..best aa dpat kwan cam die..skang bile da msuk sem 2,,aku lg tmbah rpat ngan die..one one,,die bgtaw kat aku die suke aku..aku mcam..???..asal die ttbe centu plak ean?..aku ckp kat die,,kte kwan kan,,npe ko ttbe ckp cenni plak..die ckp die na ckp bende ni da lme,,tp die maluu..humm..aku tataw na ckp pe tyme tu..aku juz ckp,,sori wehh,,aku taley pg ngan ko,,sbb aku da jd cple org..aku taw die cam len sket..tp aku taley na bg harapan kat die..die ckp die nak tggu aku smpai aku da tade pape ngan cple akuh..aku ckp kat die,,takkan aku na tgglkan die smate2 tok ko..cam kejam plak..aku juz ckp kat die,,kte kwan cenni pon da slesa sgt..2 hari jgak la die cam tanak ckp ngan aku..aku pon tkut na tego die..juz pndg2 je..now i just waana say>>sory coz im dispointed u..:(

No comments: