I made this widget at MyFlashFetish.com.


-finally-

salam.,.lame ta update blog kot..bese aa..bz sket ngan assignment..orang bz na final exam ,,kos aku plak sebok na abehkan final projek..humm..entri kali nihh..aku na cter pasal kesah aku ngan LELAKI..ingat x aku ade post gambar aku ngan kple aku tu kan..humm..ktrang da broke off..mybe ktorang tade jodoh kot..n myb jugak tuhan na bagi yg lg better drpd aku,,org yang boley jge die lebih drpd aku..humm..tipu la kalo aku ta rse pape kan,,sdey gak bile pk2 blik..tape laa..aku redha je kalo bukan memang bukan dia jodoh aku..ecehh..tah laa..dia ta boleyh na paham keadaan aku kat cni..,dia xboley na percaye ape yg aku wat kat cni..lg 1,aku dpt taw drpd ex cple die,,prangai die yg sbenar..aku da nmpak senanye,.tp aku wat senyap sbb tade bukti..tp bile da stat cter n kebetulan ex aku nih bg pssword fb die..ttbe terdetik na bukak messages die..ramai pompuan yg die lyan bile dgan aku..pompuan mne yg suke kan bile cple die wat centu..humm..tape laa..bnde tu pon da tggl kenangan je..so aku kne amek kputusan,,break je ngan die..mule2 memang die tanak break ngan aku,,tp aku explain kat die nape aku na break,,bru die na trime n die kate,,walau pape pon jd pasni,,kita kawan..:)

ok,,now kita tutup buku lame n bukak buku baru..:)

ingat tak bestfrend aku cter arituh..ermm..aku da wat relationship ngan die..:) alhamdulillah,,dia sggup tggu aku walaupon dia taw aku da ade kple dlu...die layan aku baek sgt,,aku bole nmpak care die t8care psal akuh..tahan  plak pangai aku yg tah pape nih..haihh..ok,let me introduce my bff a.k.a. the part of my life rite now..


MUHAMMAD HAZIM BIN HASNAN

*saya harap awak boleyh sayang saya sepenuh hati awak..
*saya harap awak takkan kecewakan saya.
*saya jugak harap sayang awak kat saya tu takkan berubah.
*saya harap saya orang yang pertama n terakhir pernah jadi milik awak.
*harap doa yang selama nih kite dok amin2 tu,,jadi kenyataan..
*saya akan cuba sayang awak macam mana awak sayang saya..:)

*11.07pm@8 April 2012*

No comments: