I made this widget at MyFlashFetish.com.


hyep..na update baru nihh..huhu..skang ni aku cam rse hepy giler kalo ngan die..ade je na wat aku sengih sorang-sorang sbb bace msej2 die..perangai die ni kan,,plik sket..sbab ble kat lua,means bile dok dpan2 ngan aku or mmbe2,,perangai buas kemaen..hyper jangan ckp laa..haisshh..taley na bendung da kaki tangan die tuh..humm..tapi kann,,kalo dalam phone..HAZIM HASNAN !dengar cni! awak sangat sweet bile dalam phone!huhu..bende2 yang awak wat tu laa,,wat sy cam mule sayang kat awak,,wat sy lembut hati na trime lelaki dlam hidup sy,,sy taw ape yg awak ckp tu,,ikhlas dari hati awak..SAYA PON AKAN CUBA SAYANG AWAK ! :) haishhh..tapena laa  sy ckp cenni kat laki,,sbb laki yang sy jumpe sblom nih,,cakap je lbeyh,,tp sbenarnya dorang ta jujur pon ngan ape yg dorang ckp..sbb tu sy da ta penah cye ckp laki,,tp bile awak cakap yang awak sayang sy hari2 2,,awak cakap awak nak cbe jd lbeyh baek tok sy,,na cube jage sy sepenuh hati awk,,tyme tu sy mule rase something ngan awak,,sbb sy bole nmpak sikit2 perubahan kat diri awak..awak cbe na protect sy,,even cara awak t8care pasal sy tu kelakar sgt,,perangai cam budak2!huhu..tp sy ske style awak,,sbb awak cbe na jd dri sendiri n ta hipokrit ble ngan sy..:) humm..kite da nak cti sem..3bulan kott.. saya harap awak takan brubah hati or rase yg plik2 ble sy tade nnti..lempang karang ! huhu.. harap2 awak bole jge diri awak baek2 ble sy tade nnti..thanks alot..i will miss u..:)

HAZIM HASNAN ! kalo awak bace entri nih,,sy nak awak tau yg saya da mula nak sayang awak..:)

No comments: