I made this widget at MyFlashFetish.com.



nite nite..:)na update lagi nih..taw tak!2 hari da aku taley na update blog..da laa tengah tacing2 mlam td..haihh..aku pon ta paham la nape taley bukak..pastu..aku ngadu kat ajim,then die kte try la bukak kat tmpat len,,then td aku try bkak kat Mozilla,,bru la boley bukak,,haishh..thanks awakk..:)
humm..senanye bukan tu pon senanye na cter..hummm..nii na cter something nih..malam smalam ex aku kol..aku pon terkjut gak die tetbe kol aku..die tnye aku knape ktrang boley clash,,knape ktrang boley jd cenni..aku juz diam je,,juz dengar ape yg die cube na explain ngan aku..aku tataw na ckp camne lg ngan die..aku ckap ngan die,,myb jodoh kita takat 2 je..myb aku bukan untuk die..aku ngan dia juz tggal kenangan je..sbb skang aku dah ade HAZIM HASNAN..walau apa pon jd,,aku taley na kecewakan dia sebab orang yang dah kecewakan aku dulu..
HAZIM HASNAN!awak jgan rsau keyh,,awak ade saya..insyaallah sy takkan tinggalkan awak tok dia..die masa lalu saya,,awak masa depan sy..saya akan cube lupakan dia seikhlas hati sy..:|sy cube trima awak dalam hidup saya..awak jangan risau keyh,,sy tetap ada dengan awak..awak yakin dengan saya n doakan hubungan kita panjang keyh..

SAYA SAYANG AWAK !:)



 

No comments: