I made this widget at MyFlashFetish.com.


hyep,,first of all,,na ckp sori awak,,sbb asek bg awk tgok post2 lame je..huhu..bz sket kan,,cenni aa jdnye..bulan ni memang bulan yang paling penat aku penah rse,,haihh..ta sangka sem 2 ni memang sem yang paling azab la yg aku penah rase..haihh..duit ponn banyak abeh tok beli barang2 esaimen..humm..duet skang kua cam air terjun je..laju je na abeh,,sian kat mmbe2 kelas aku jugak,,sebab esaimen kali buat mate masing2 da jadi macam panda dah..humm..special for HAZIMHASNAN,,thanks sebab selalu ade ngan sy,,bile sy tensyen,,sy mara awak,,tp awak cool je..tp tataw aa senanye rase ape kan..humm..sori awak..ta sengaje..lately awak salu wat muke tensyen even awak ta ckp ngan sy ponn,,sy bole nmpk..sampai awak cakap awak da ta larat na wat sume nihh..saba laa,,ta lme je lg kte na cuti,,pasni sume beban hilang bile da smpai umah t..awak kene ingat,,sy selalu ade ngan awak,,sy selalu ade tok teman awak,,sy selalu ade tok bg semangat kat awak..awak jangan risau eahh,,saya ta pg mane2 ponn..n awak salu ckp 'saya sayang awak,jangan tinggal saya'..insyaallah awak,,saya tinggalkan awak,,banyak sebab saya tak tinggalkan awak,,sbb saya suka awak,sbb awak layan saya tak sama macam awak layan kawan2 awak,sbb awak care pasal sy,sbb awak ta pernah berkira pon ngan sy wat mse nih,sbb awak bole than ngan perangai saya,sbb sy rse awak betol2 sayangkan saya,n saya rse saya da mula percayakan awak n sayang awak..:) thanks Mr.PINKY..:) 


1 comment: