I made this widget at MyFlashFetish.com.


bad day..:(

Salam,,hari ni satu hari aku tade mud na wat keje pape..tp nak tanak,aku kene jugak mengadap esaimen2 aku yang belambak uh,,humm..pagi2 lagi aku da dapat berita yang buat mud aku spoil gler..pagi td aku cam tergerak hati na on9,,pastu nek name nanie kat IM akuh..ttbe die tnye aku taw pape ke tak psal harini..then,aku ngan blur2nye ckp la tataw pape,,pastu die ckap arini mak ngan abah da na bercerai..:( sedeyh jangan cakap la kan,,trus terdiam jap aku td..dulu masa mula2 dorang gado,,puas jugak la nanges2 pk pasal dorang..but now,,aku da smpai tade air mate da na kuakan tok dorang,,seolah2 cam aku reda je ape yang jadi kat famly aku,..memang terkilan sangat dorang wat aku cenni..sampai hati dorang,sanggop tgok ktrang adik beradik jadi macam ni sebab mak ngan abah..mak,,abah,,tolong la paham yang kitorang sume sangat2 perlukan mak ngan abah lam hidup kitorang,,even teruk mane pon perangai abah or ktrang,,owang rse truk lg mak,sbb ta bgtaw n bincang bende2 nih ngan kitorang..orang kecewa sangat ngan mak ngan abah..kan orang da janji na tolong mak ngan abah na tolong mne yg mampu,,sedaya upaya orang na abehkan jugak DIPLOMA ni even perit sangat..orang sedeyh sangat mak,,tataw na bgtaw pe lg,,nnti msti kita da berpecah belah..t mesti berbelah bagi na dok ngan spe,,humm..peritnye laa hidop macam nih..ble la na abeh sume nih..orang harap sangat,dalam tempoh mase terdekat ni,,mak ngan abah boleh berbaik blik mcam bese..

AIN FARHANA ! aku rindu kat ko,,i wish u were here rite now n always beside me,,aku tataw na cakap camne,,tp aku na sangat ko ade ngan aku skang,,aku na luahkan sume kat ko..ko lagi paham aku drpd family akuh,,humm..harini ko masuk wad kan,,harap sangat tade pape yang buruk jd kat ko,,aku sayang ko,,aku tanak tengok ko sakit,,aku tanak tengok ko muntah2 lagi dpan aku,,aku tataw na describe betapa rsaunye aku bile ko muntah dpan aku..aku takut ko jd pape je tyme tu,..aku na ko shat cpat n tman aku kje taw ! bia kte je yang berseronok nnti..:D kita da na cuti sem nih,,tp ko da cuti dulu daa !haihh..ta nyempat2 na blik kan,,tp tapelahh,,aku paham ko kne gi medical check up tuh..kesihatan ko lg pnting kan drpd sume bende nih..:)

for MR.PINKY,,thanks sbb bg nasihat kat sy td..n cube bagi sy semangat even sy memang da tade semangat lgsg na wat pape,,sy bahagia ngan awak,,awak kene ingt tu..mesti awak pk,sy ni ngade2 kan..asek sy je yg lbeyh2 cter pasal awak,,tp sy pedulik ape,,blog saya kan,,awak gak yang na bace..huhu..LUV U ..:)
  

2 comments:

NuHaZahari said...

bersabar eh. kuatkan semangat. mesti ada hikmah atas semua yg terjadi. jangan sampai ganggu study okayy :)

Hanna Suhanna said...

thanks kak..i can be a strong girl...:)