I made this widget at MyFlashFetish.com.


hyep..okey,,arinih aku na cter pasal aku n 'roomate' aku plak..masuk harini dah seminggu ain ade kat umah aku,,die dtg cni juz na carik keje la kononnye..tp bile dok umah aku,,asek ikut aku merayap je..macam ta reti penat..huhu..hari 1st die dtg je,,aku da bawak die berjalan 1 KUALA LUMPUR..bia die rase sket kepuasan dok KL nih..heee..aku mengaja buat jahat je..tp die mcam happy je kat cni,,alhamdulillah,,kesihatan die pon da nmpak cam okey,,da tade pape da..hum..taw x,,masa kitorang kua gi PAVILION tuh,,tu bnyk kali die na jatuh..huhu..na gelak ta sampai hati,,tp terlepas jugak gelak depan die..sian betol..tu laa..excited sangat,,sampai jln pon na tergolek2 dah..haishhh..arinih..aku bawak die kua jejalan lagi..kali ni pegi The Mines,Jusco,and Giant..humm..sian die penat..tp penat die tu memang berbaloi,,sbb die da dapat keje..alhamdulillah..walaupon kjap,,tp dapat jgak la die rase pengalaman bekerja..now,,die tdo tok prepare keje die esok..aku pon same,,tp aku ta stat keje esok..insyaallah aku masuk keje dlam 2 hari lg..keje kat butik..harap2 semua berjalan ngan lancar..for my CINTA HATI!thanks doakan kitorang berjaya,,kan da dapat betol2..hee..thanks again..:)

No comments: