I made this widget at MyFlashFetish.com.


miss u.


HAZIM HASNAN!SAYA NAK AWAK YANG MACAM NI!:)


awak taw x,,hari-hari saya tersenyum kalo sy teringat kat awak..mesti sy na tergelak kalo teringat awak gelak yang macam bersungguh-sungguh tu..na mara awak pon ta jadi..mase awak salah sent meseg tu,,ok,sy ngaku mmg sy jeles sket sblom dpt taw awak meseg ngan spe..sbb kite jauh kan,,awak ckp ape ponn,saya kene percaye sbb saya ta nmpak ape yang awak buat kat sana..memang sy risau kalo awak ade layan sape2,,even 'akak' pon..sy tataw knape sy jd cam na taw ape 'akak' borak ngan awak,,bila 'akak' post somethng kat wall awak,,tataw knape ade rade cemburu even saya taw die juz rapat ngan awak as a sister..HAHAHA..bodoh je sy rse bile pk centu..tp serius sy ckp,,saya ta marah pon awak na rapat cane ponn,..saya boley terima..

juz saya na awak taw,,saya dah sayang awak sangat2,,saya takut kalau awak atau saya terpaksa tinggalkan antara 1 sama lain..<3 <3 <3
sy kene percaye

No comments: