I made this widget at MyFlashFetish.com.


al kisahh~~

Hola senorita !! haha..rasenya lame sangat dah aku xupdate blog aku yang satu ni..al maklumlah,bz kemain sampai lupa ade blog..hahaha..mula-mula td rase nak jerit kuat2 sebab password blog ni asek salah je..boleh plak lupe ! heyhh..Nak cter ape pon aku tataw sekarang..sbb bnyak benda aku nak luahkan..pasal kawan2,pasal family,cik roomate,lg 1 kompem pasal boipreng..hehe ;P 

hmm firstly aku nak cter pasal kawan-kawan aku nih..haihh..macam-macam masalah..aku dapat rase yg salah sorang kawan aku ni macam nak jauhkan diri je dari kitorang suma..asal boleh jadi camni wehh..kalo boleh aku tanak la kita yang dah kawan lame ni boleh berpecah macam tu je..ni sampai nak bermuka-muka bagai,kalo salah sorang ade masalah,cubalah selesaikan dengan cara baik..kadang2 memang la kita rase kita boleh cerita semua masalah kita dengan teman paling rapat kita ataupon senang cter PAKWE la..tp xsemua perkara lua dalam korang nak cerita kan?apa guna kita kawan sampai rapat macam ni tp masalah kita taknak share sesame..rase macam xguna jd kawan pon ade bila pikir bilik..kalo boleh aku tanak friendship kita ni hilang macam tu je..please keyh kawan,kalo ade pape share je ngan sume,mane taw benda tu boley legakan kita.. :)

aku-ain-atin-niena
ni la bestfriend aku yang paling cantik..*kalo dorang taw,mau xlarat jalan dah* ;p

okeh..now nak cter pasal family plak..umm..xramai yg taw sebenarnya family aku dah berpecah or senang cter mak ngan abah aku bercerai sebelum raya lg.mybe dah xde jodoh diorang dah xkuat kot..tipula kalo aku cakap aku xsedih langsung..kalo boleh aku tanak pikir pon benda ni..aku xleyh nak pegi sebelah pihak je..mungkin 2 belah pihak ada salah yang tersendiri yang kitorang xboleh nak judge apa dia msalahnye.semorang nak family yg bahagia,,macam aku jugak..kadang2 jeles tgok org lain dok bercerita pasal family dia..tp xpelah,nak buat mcamne,masa xboleh nak patah balik..now masing2 ikut hala tuju masing2..apa khabar la abah aku tu sekarang?sihat ke dia?makin kurus ke dia?hmm sume tu aku boleh tnye dlam hati jee.. :( skang da 4bulan diorang bercerai..Dan benda yang paling aku xsuke dengar ?!aku dapat taw cter dari akak yg mak nak kawin dah dengan kawan sekolah dia dulu..sebenarnya kalo boleh aku tanak ade sape2 orang baru yg masuk dalam family aku..mungkin aku pikir kami anak2 boleh happykan mak bila abah xde..mungkin dia sunyi bila xde orang yg teman die sekarang sbb anak2 dia sume jauh..*shit!part ni paling sedeh*..mak ade pesan,kadang2 kita kene cuba terima orang lain dalam hidup kita,dengan cara tu je kita dapat kenal siapa diri dia yg sebenarnya..ye mmg betol,,tp xsemua boleh terima keadaan ni dalam tempoh yg singkat..mungkin 1 hari nnti,kami anak2 mak ni usaha buka hati untuk terima dia dalam family kita..sekarang apa yang penting,orang nak mak bahagia dengan sapa mak sayang sekarang..cume org harap mak xabaikan kami bila perkahwinan tu jd btol2 1 hari nnti..:(

ni lah family kecik aku..hehe :)

ehh cerita yg lain2 tuu aku cter lepas ni ahh..cam bnyk sgt plak nak cter kat cni..hehehe..malam nnti aku update lg okengg..sbb nak cter pasal boipreng kan,,mesti amek feel lbeyh sket..hehehe bye ! :DD

No comments: