I made this widget at MyFlashFetish.com.


:(((((

Tepat pukul 1.35a.m. aku dapat berita sedeh dr akak..dia bgtaw yg mak betol2 nak kawen..2 mggu dari sekarang..Ya allah,aku xtaw nak buat ape or bg pape pape jawapan sekarang..sedeh sgt bila dapat taw benda ni btol2 jd kenyataan..yang buat aku lg terkilan,kenapa perlu mak rahsiakan semua cerita ni..kenapa perlu dia buat keputusan sebelum bincang dengan aku or adik beradik aku..Ya allah,,aku memang xboleyh terima benda ni jadi kat aku..aku dah xde sape2 yg aku boleh luahkan..aku takut nak luahkan dekat sape termasuk orang yang aku sayang..aku tanak sapa2 yg taw bende nih..aku malu...aku malu nak bgtaw orang keadaan aku yg sekarang ni..aku rase aku dah hilang suma yg aku ade dulu..tuhan je yg taw betapa sedihnya aku bila dapat taw cerita ni..puas aku nanges,xde sape yg boleh tenangkan aku sekarang ni..:(( keadaan dulu yg boleh buat aku tenang..aku xtaw macammane aku nak hadap sume bende lepas ni.. :( harap mak pikir masak2 dengan keputusan tu.. :(

No comments: