I made this widget at MyFlashFetish.com.


im already fine !

Assalamualaikum..huhhh..aku da rase tenang sikit harini..aku da boleyh berpikir dengan betol dah..malam td aku luah perasaan kat akak 2nd aku..banyak btol die bg nasihat kat aku,,smpai penat nak melayan..huhu..sekarang ni aku malas nak pikir banyak or buat pape..mybe btol cakap nanie,mak tanak bgtaw aku sbb die taknak ggu aku blajar kat cni..mybe dia nak cter bila aku ade kat rumah nnti..humm..aku tggu masa tu..aku nak tgok dalam2 mta dia masa dia cter sume tuu..naseb aku maseh baik lg kot,,sbb ade sorang lg akak yg lembut hati dan xcepat melenting..dia boleh buat org tenang dengan nasihat2 die.. :) thanks for the advise sista !! ermm..cume yg aku susah hati skang ni,cane nak gi klas jpgi nih..ngan mate bengkak2,,adoihh maluu2..huhuh >.<"


ni lah heroin2 family aku..susah senang dorang mesti ade.. :)

No comments: