I made this widget at MyFlashFetish.com.


PENTOMIN

Asalamualaikum..harini nak cerita pasal event malam td..okey aku admit,mmg happening giler..mmg best aa event td..suma macam bekerjasama la nak buat event tu..so tahniah to DDV ! u did a good job ! :) fyi,kelas aku pon ade masuk pertandingan jugak,,mula2 mmg xde sape yg nak msuk,tp dah kene paksa jugak..so masuk je la..lepas msuk,terasa macam excted plak nak buat pentomin tu..HAHA kelas kitorang dapat tempat ke-4,tp xpelah..nak buat cane,,adat pertandingan kan..ada kalah ade menang..one thing,,kitorang terlepas 1 scene,,mmg rugi btol..part tu yg paling best aku rase..huhu..salah crew or tah laa spe yg incharge kat backstage tu..
sepanjang event tu,,aku xbanyak borak pon dengan dia..mybe dia bz or aku yg xde topik nak cakap ape.. :( mmg terasa macam terasing dengan diri dia sekarang..macam bukan pasangan lain yg sentiasa ade benda nk diceritakan sama2..ye,aku mengaku yg aku rase aku dah jauh sangat dengan dia..dah xmacam dulu lg..:( aku nk dia yg dulu,,yg care tntang aku,yg ade bnyk mase untuk aku..apa je untuk die,,mmg aku mengaku yg aku ni SELFISH !! aku nak dia tunjuk sayang dia kat aku macammana dia tunjukkan sayang dia kat aku dulu..bukan dengan cara sentuhan,tp dengan cara perhatian.. :( please awak ! please perasan yg sy tgah cakap psl awak..sy xharap awk bukak blog sy ni,,sume sy nak awak yg selalu nak taw ape yg sy update hari2 macam yg awk buat dulu... :( kalo perasaan awak dah xkuat untuk sy,,terus terang dengan saya..sekurang2 nya awak atau saya xberpura2 antara satu sama lain..MISS U SAYANG!

No comments: