I made this widget at MyFlashFetish.com.


BUS OR TRAIN?

Assalamualaikum..raya ha ji nak dekat dah kan?eh,jumaat ni laa..alhamdulillah,,jatuh pada penghulu segala hari..but now,,benda yg paling penting nak cerita ni pasal TIKET ! sungguh aku dalam dilema *ecece* mak suruh aku balik naik train sebenarnya,,tp hati macam nak naik bas..al maklumlah,raya kan..kompem ramai kalo naek train,,dengan patah pinggang..herrr x sanggup gua..HAHA so aku minx tolong  gak laa kat akak aku yg sengal tuh crikkan tiket akuu..bukan ape,btol2 urgent nak balik ni..sebab ade interview kan,,tu yg semangat sikit ni..hehe 

Petang td aku shoot untuk esaimen final aku..perghh sumpah penat + x larat..eh sama la kan?HAHA sebelum nak balik bilik tu,,aku macam ternampak DIA,,jalan kelam kabut..macam bukan die,tp bila dah dekat,,okey betol mmg die..die bgtaw ade benda yg urgent nak crita kat aku..guess what??dia risau 'kakak' dia..ade masalah sikit katanya..humm persoalannya kenapa aku rase kakak dia tu lg penting dr aku?kenapa masa aku cerita masalah aku,,dia hanya mampu cakap 'SABAR JE LAH'..tp bila kakak dia yg ade masalah,berusaha turun awal,berpisah dengan kawan die semata-mata nak tenangkan kakak dia..now aku xtaw nak kate aku sentap ke ape..pikir sendiri la kalo bf kita buat kita macam tu..tp aku berjaya coolkan diri aku td..aku tanya keadaan kakak dia,,haa yang tu mmg ikhlas aku tnya laa..xde niat lain..yelakan,bukan kita minx benda tu jd..tp pape pon,aku doakan yang baik2 untuk family dia..harap xde pape yg buruk jd.. :) lgpon aku ni lambat sikit kenal DIA drpd kakak dia tu.. so nak xnk kene la tggung risiko ni.. SUHANA kuat !  HAHA *hanya mampu tersenyum+gelak=SABAR*

No comments: