I made this widget at MyFlashFetish.com.


LATIHAN INDUSRTI vs RAYA HAJI

Assalamualaikum..hye hye..hehe arini mood cam baek skett...sbab dapat good news..tp ade bad news jugak..:/ xpe2.. haa..pasal balik raya haji ni,,aku balik esok petang..SORANG-SORANG pulak tuh..perghh mmg aku xbercakap lgsung la esok nmpk gayanya..baju haprak pon xkemas lg,,ade hati nak balik awal? puiii..huhu aku gi tgok tiket train pg td,tp sume tiket abeh dah..mmg kecewa gila la cter dia..humm xpe..seb bek ade tiket bas lebih..credit to CIKROOMATE !! yihoooo...huhu..keyh setel bab balik..

ni nak cter lg 1 cter..aku dah dapat tempat LI..nama syarikat tu Animagis..tp tempatnya dekat Dengkil..bapak punya jauh..huhu..tp xpe lahh,,asalkan dah ade kan..bersyukur je la..alhamdulillahh... :) sume dah bgtaw..minah kecoh yg kat umah tu pon dah taw..aku dah bgtaw ajim td,,tp die xreply or cakap pape..mybe dia tertdo kot..sbb pg td sebok sgt dok shooting kat green screen..humm..xpe lahhmalam ni last la jumpa dia..bg dia pinjam kamera ngan memory,so malam ni alasan laa nak jumpa dia sebelum balik raya..hehehe..eh dah melencong plak..haa yg pasal LI ni,,senin ni kene pegi interview lg 1 syarikat plak..nama dia Vision Animation..humm.yg ni tawakal je la,,sbb dia kene buat test bagai..so dapat xdapat,tu kira nasib laa..so wish me luck keyh.. ;)

nak tengok bukti?hah ni diaa -->


ni yg mula2 dapat keputusan.. :((


ni yg baru dapat setengah jam lepas..ngehngehngeh.. :DD


No comments: